Specialpedagogik prov 2 i skolan !

Idag skrevs det om specialpedagogik!
Väldigt intressant handlade mycket om olika funktionsnedsättningar! Hur man kan underlätta vardagen för dom olika hjälpmedel som finns!
Så intressant! Och det bästa är att man inte behöver skriva så mycket fakta utan mest egna exempel på sånt man varit med om i livet. På jobbet och även på fritid bar egna tankar och erfarenheter! Kan inte passa mig bättre! Det är sånt jag kan! :)
Ibland blir jag chockad själv över hur mycket man varit med om! Jag är inte gammal och har bara varit i omsorgen i 5 år men har extremt mycket under fötterna när det gäller detta!
Har ett extremt försprång att ha jobbat med både äldre och funktionshindrade!
Jag bara väntar på att bli klar i skolan nu och få ännu mera erfarenheter!

Imorgon är det muntligt prov i grupp! Kommer gå så bra så bra! :)
Muntligt är definitivt min grej :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0