Just go with the flow baby!

Det funkar verkligen för några månader sen bestämde jag mig för att bara köra. Vad som än händer så ärre bara go with the flow lixom! Funkar hela tiden!

Har varit 40 mil ifrån Bollebygd i tre dagar och det strömmar in dålig information hemifrån! Vårdtagare som har gått bort och andra saker! Tyvärr hade jag inte kunnat göra något åt dessa saker hemma heller men man vill finnas där! Där för människor man bryr sig om när det händer saker! Jag har det super mys här uppe och trivs alltid lika bra i denna lilla byn och med människorna här så är det bara! Har alltid gjort det!
Känns som att åka på en underbar semester!
Ska åka hem på måndag då händer det massa Nice grejer med Min Emely! :) <3
Längtar massa efter min bäste vän <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0