Familjen annorlunda?!

Asså jag älskar barn! Jag känner nog ingen som gillar barn så mycket som jag själv! Men att ha 10 ungar? Vad är grejen?!
Jag får typ panik bara av och kolla på programmet! Kaos!
Jag dör när jag ser ett barn, finns inget som kan få mig att smälta så mycket ett barn!
Jag längtar varje dag efter en egen knodd. Men har ju tyvärr inget av kriterierna än. Jobb, lya och kanske det viktigaste en pojke som jag vill leva resten av mitt liv med! Har ju tekniskt sätt inget av det faktiskt! ^^ men det kommer ! Ingen stress! :)
Jag har andra underbara små ungar i mitt liv!

Jag älskar er allihopa! <3
Ni är glädje källor mina fina små!
Tänk va glädje nu sprider till mig!
Allt från kusin barn till kompisars barn! <3
Längtar mest av allt till att träffa mini grisen i Nea mage! Du är så efter längtar så jag vet inte vad! På lördag ska du får en paket av mig! Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Neea

Vi längtar efter dig!! :D<3

2013-01-29 @ 05:56:40
Postat av: Neea

Vi längtar efter dig!! :D<3

2013-01-29 @ 05:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0