Brum brum!

Tack fina Henrik, för en jätte trevlig vecka!

Idag ärre hemfärd sitter på bussen nu!
Älskar när bussen är 9 minuter sen och jag har 0 minuter väntetid i Skåre! Hell yeah dömt att misslyckas? Oohja! Men men fjäska in mig hos surkärringen till busschaufför, som för övrigt är det första sura värmlänningen jag träffat!

Har ju varit i en pyttepytteliten by utanför Hagfors, Ekshärad!
Åkte upp till mitt ex (Henrik) som bor här, som jag inte träffat på över 1,5 år! Hur trevligt som helst och jag hoppas definitivt att vi förblir vänner!! :)
Vi har mest myst med Elin och Andreas! Dunder trevligt!
Åkt bil å glott tv! Alltid lär man sig något nytt! (Men nu blirre inte tv på resten av året! ;) )
Träffat Marie också denna underbara vackra människan! Det är Henriks Mamma! Underbarare människa får man leta efter! Vilken stark kvinna hon är! Marie och jag har pratat lite det senaste åren och jag är så glad art jag fick träffa henne och alla andra nu igen!

2013 kunde nog inte startat bättre!
Massa extra energi nu till att komma tillbaka till min verklighet hemma!

"Borta bra med hemma allra allra bäst"
Jag saknar hemma, kan ni tänka er jag saknar Bollebygd! Eller egentligen ärre inte Bollebygd jag saknar utan människorna där. Emely allra mest! Shiiiit va länge sen vi bara hängde en hel dag mer än 3 veckor sen! Sjukt en människa jag träffar all min lediga tid har jag tekniskt sätt inte träffat på tre veckor! Sjukt!
Sen saknar jag bästa Christian massa också! Fina människa!

15.45 intar jag Bollebygd station! Och då kommer mina fina vara där sen ska vi in till Borås och lämna in en grej som gått sönder! Sen blirre träning men efter det blir det krama å pussa på Emely, Christian, bina, vinsten! Hundra gånger kärlek på det! <3

Nu låste jag spara lite batteri måste ju ha batteri eftersom biljetten finns på telefonen ! :)

Ni är bäst ( i alla fall dom flesta av er )
Haha

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0