"Lycklig är den som glömmer det man inte kan göra något åt"

Kul att människor 50 mil bort vet mer än dom som är här! :)
När människor tror att jag gjorde det med mening det är det konstigaste!

Jag vet mycket mycket väl att hon var nötallergiker! Men.... Tänkte inte en ända gång på att all chocklad innehåller spår av nötter!
Kan inte annat än att be om ursäkt vilket jag gjort! Kan ju inte få det ogjort!

Sen så sanerade jag huset. Tvättade bänkar, stolar, bord, gardiner, gardinstänger, tv, tvbord, ja u name it! Bara för att hon skulle kunna vara kvar.
Men då slänger människor hemifrån ur sig spydiga kommentarer om att jag inte städat! Vad skulle jag göra mer gå ut å dammsuga bort snön eller va e de frågan om?!

Jaja, nu skiter jag i detta, jätte tråkigt att hon valde att avbryta semestern och att hon åkte hem arg på mig. Men så är det! :-/



Kommentarer
Postat av: Ingela

Människan är inget annat än mänsklig. Alla kan göra fel. Läxan är lärd och du lär aldrig göra det felet igen. <3

2013-02-20 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0