Tack underbara Gällsta och bästa älskling !

Har haft en helt otroligt skön helg! Knappt gjort något alls, men har haft det sjukt mysigt, helt perfekt! Kunde inte blivit bättre!
Redan i måndags kände jag att jag var tvungen att komma hemifrån lite. Bara komma någon stans där det inte finns några krav eller måsten och vad är inte bättre än att åka till Gällsta! Det bästa stället på jorden! Och hem till Erik!
Så åkte dit i fredags å va med Nea ! Vi lagade mat till pojkarna skulle komma hem! Mums!
Sen glodde vi xfactor å sen åkte vi hem och sov! Kanon !
Erik åkte å jobbade på morgonen men jg kunde sova vidare skönt! Sen gjorde vi ingenting bara njöt av livet typ ^^ Erik åkte å jobbade på eftermiddagen igen å då åkte jag och shoppade lite på lager 157! :)
Senare på kvällen åkte vi till Nea å Anton å kollade på Dumma mej och monsters inc! Bästa! :)
På kvällen hämtade vi Madde å några kompisar till henne så käkade dom fyllemat å grejer! Vid 5 somnade vi och gick upp idag och sen har vi bara glott på tv typ ^^
Helt perfekt helg! Kanske låter en aning tråkigt! Men har faktiskt varit helt perfekt.
Tack alla underbara !
Mest tack till min underbara !
Glöm aldrig att du är helt fantastisk precis som du är Erik!
Älskar dig! <3

Puss å Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0