En rebound girl!

Finns han?
Han som inte gör allt för att få dig att falla!
Han som får dig att falla för att sedan dra?
Dra till någon annan tjej!
En annan tjej som råkar vara tio tusen gånger så snygg som du själv!

Spelar ingen roll om det är en vän eller något mer. Folk hittar alltid någon bättre! Jag vill bara vara speciell! Att vara den bästa någon har!

Men den sortens tjej är inte jag! Jag funkar för stunden! Jag är gärna den tjejen om ni mår bra av det. För jag vill bara att ni ska må bra!
Men någon gång kanske ni kunde tänka på mig? Tänk på mig när ni slutat att höra av er! Den dagen ni knappt hälsar på mig när ni går med eran nya vän! Tänk på mig då, att en gång i tiden när alla andra svek! Så var det jag som fanns där, det var jag som fick er att le när allt kändes kasst!

Eller tänk på mig den dagen ni står ensamma och ringer mig. Tänk då tillbaka på hur ni varit mot mig det senaste! Lite på ditt omdöme å känn efter? Skulle det kännas bra? Jag tror inte det tyvärr! Men i mina ögon är ni kanske något av det bästa jag har! Även om vi inte pratat på ett tag för ni slutade höra av er! Ni fanns inte!
Jag finns för så många! Men vem finns för mig? Vem är där när jag faller!
Jag har mina fina flickor! Jag vet att dom finns och jag uppskattar det 10000000 gånger om!
Men var finns alla andra som
Jag ställer upp för? Dom som jag av en andra chans, en tredje, en fjärde? Var finns dom när jag behöver?
Ska det alltid vara på alla andras villkor eller ska det vara från båda håller?
Jag kan han förstått fel för jag trodde det skulle bra från båda hållen! Men
Men! Vad vet jag rebound tjejer vet inget!

Skit i allt jag skrev! För mycket tankar!
Varför, vet inte kanske bara trött på människor just nu!
Puss på er! Eran rebound girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0