Du är det viktigaste du har.

Hur ofta gör man inte saker för någon annans skull ? 
Jag gör det ofta, och kanske syns inte det. Men jag ta ofta andra före mig.
Några människor ser mig som en ond människa, många gör det.
Jag är inte det, innerst inne har jag ett hjärta som alla andra.
Ett stort sådan, för när jag bryr mig om någon, då gör jag det av hela mitt hjärta.
Dygnet runt tänker jag på andra människor, jag tänker på hur jag kan göra för att få mina vänner att må bra.
Jag en sjukt bra magkänsla ofta för bra för mig själv. 
Jag känner och ser saker långt innan någon annan märker det. 
Om jag själv är i en situation, är jag blind. 
Men är någon av mina vänner i en situation, kan jag se vad som ska hända. 
Det är så min magkänsla funkar. 
Varför det är så ?
Jag vet inte, men har varit med om mycket.
Jag ofta människor som goda tills det bevisar motsatsen,
men även solen har sina fläckar, jag dömer, precis som alla andra.
Ibland jag ger jag inte människor en chans.
Det finns ett otroligt viktigt ord, ofta väldigt svårt att säga till någon du bryr dig om.
För om du någongång måste säga det, betyder det att du sårat någon som du bryr dig om !
FÖRLÅT!
Tänk själv, det finns någon du borde säga förlåt till, för den betyder mycket för dig. 
Du vet det, men det är svårt. Det är aldrig skoj att behöva säga det. 
 
Nu ska jag gå och förändra mitt liv för alltid, jag ska göra detta för mig. !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0