Under tre duntäcken, men fryser ändå, var är den varma mannen i mitt liv?

Kom nyss hem från dans i ribbingsgården. Var trevligt som alltid! Vilka underbara människor, ni förstår inte att ni är lycka!
Jag fryser som en lite råttbäbis! Trots att jag ligger under tre varma täcken! Jag tror jag måste hitta en man!
Krav: Måste vara varm! Haha!

Imorgon blirre nya äventyr! Grillning med dom bästa efter jobbet!

Tack fina underbara Emely för i lägger innan idag. Fick en spark i arslet för att jag vet att folk läser men jag aldrig skriver!! Ni är för gulliga!
Men ialf! Emely! Du är en sån fin människa, tack för att du finns och bevarar hemligheter som ingen annan!
Och den som läser detta och tänker att hon inte gör det, har fel! För antagligen hade du som just tänkte så inte pratat med mig om du hade vetat sanningen ;-)
Jag älskar dig Emely för att du alltid får mig att må bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0