Tack!

Tack till alla som är en del av mitt liv.
Det som inte dödar än gör en starkare. Så är det till hundra procent!
Livet är fortfarande underbart och har väl kommit till en punkt i livet där jag skiter i allt dåligt. Man tror inte det men jag är en tänkare. Jag tänker varje dag. Mest när jag ska sova typ som nu. Finns miljoner tankar i min lilla hjärna.
Ligger å funderar på hur jag kan förtjäna alla dessa fina människor som finns runt mig? Karma is a bitch så något bra måste jag gjort. :)

Kan ju berätta om min dag. Vaknade vid typ 10.30 hemma hos Oliver. Låg och stirrade i taket en stund eftersom han envisas med att ligga längst ut och jag inte ville väcka honom. Men till slut ringde min telefon som låg på hans sida å då kunde jag inte låta bli å peta lite på han så han vaknade. Så var de fina Emely som ringde, så va de bara att gå upp å åka mot rävlanda och sedan vidare till lygnen! Det var äckligt varmt i lufter och alldeles svin kallt i vattnet. Skitzo Oohja. Så vi va la bara där i 2,5 timme eller någon sen drog vi hem till Jonas föräldrar å spelade kort å chillade på livet. Jessika kom å vi drog upp och badade i rammsjön i typ 1,5 timmar jag å Jessika. Skönt som fan. Kom hem å spelade lite mera kort och kollade på bb. Heja Amandus. Ååh nu ligger jag här och tänker på hur otroligt tråkigt detta inlägget va och att det är svin tråkigt att sova ensam.
Hade bara varit skönt att ha någon i samma rum. Höra någon annans andetag. Man saknar det ännu mer när man har sovit med någon i några nätter. Så det är dagens minus- sova ensam....
Usch! Det vore vara förbjudet.
Men nu ska jag faktiskt sova. En ny dag imorgon kommer vara underbart! Får se vad som händer, jobbar till halv 5 ialf :) skönt å komma tillbaka till jobbet faktiskt :-) kan inte vara ledig hur mycket som helst. Det blir för bekvämt, det kan vara farligt ;)

Ni är underbara!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0