Good life.

Hej alla!
Eftersom Hanna är lite EB så bjuder jag på ett inlägg idag :)
Jag kan ju bara säga att du är en underbar person.
Du vet nog inte om de själv men du får mig alltid på bra humör, allt med dig är enkelt men ändå gör vi allt till kaos (på ett bra sätt). Dom här två veckorna har varit dom bästa på länge känner jag just bara för att det finns inget negativt när vi hänger ;) you know what i mean!
Jag har tydligen fått en ny homie tack vare dig, de är ju inte varje dag de händer liksom, haha.
Hur störd du än är så är du så mycket bättre än dom flesta (:
Galenskaperna fortsätter och man vet aldrig vad som händer nästa gång vi ses, man kan hamna på dom konstigaste platserna ever men de är charmen med dig!
Gör först, tänk sen.

Hey, i just met you and this is crazy,but here's my number 070......,so call me, maybe?
Kyss i ljumsken!


Kommentarer
Postat av: Minna

Vilken söt header du har! Har du gjort den själv? :)

2012-06-23 @ 13:12:22
URL: http://minnahutchison.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0