Kampen mellan att vilja och att inte vilja.

När min hyresvärd ringde för första gången och sa att dom hade en lägenhet till mig som jag kunde få kolla på. Blev jag överlycklig. Allt jag drömt om slog in, en stor dröm, att flytta hemifrån.
När jag såg lägenheten blev jag kär, det var precis där jag ville bo.
Men sen kom smällen och hela jag ville gråta, jag ville inte flytta, jag blev livrädd...
När jag sov hemma så ville jag bara gå in till mamma och pappa och lägga mig emellan dom och vissa nätter var det inte långt ifrån att jag gjorde det.
Men nu är det mer dagar som jag vill stanna i mitt lilla rum hemma hos mamma och pappa, men ändå så vill jag flytta mer än någonsin.
Nu är det ialf 36 timmar kvar tills jag ska ha besiktning och få nyckeln och jag börjar flytten..
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0