You are fucking perfect !

Fick ett förslag av min kära vän att jag skulle skriva om henne å eftersom bloggtorkan finns i mina ådror får jag väl lyda henne då.

Sabina Helena Hultman!

Finns så mycket att säga, finns inga ord som beskriver. De vi har är stort.
Vi har gått igenom ALLT. Bokstavligt. Vi träffades i skolan å jag tyckte du va så j*vla tråkig! Du sa inget gjorde inget. Men en dag så fann vi varandra å jag insåg att den tjejen jag så i skolan var inte du. För du är cp. Ååh kanske antagligen den ända människan som är mer ond än jag innerst inne. De sa lixom klick på något sätt.
Vi gick igenom en period 2010. Ååh jag måste säga att jag aldrig hatat någon så mycket som jag hatade dig då. För du gjorde något som gjorde mig grymt besviken och jag trodde aldrig skulle bli desamma mellan oss igen. Samtidigt som detta hände så visste jag att det var 3 veckor kvar till vi skulle åka till Tunisien bara du och jag. Så jag fick svälja min stolthet. Och vi pratade ut. Och jag förstod eller förstå kommer jag aldrig göra. Men jag kunde känna de du kände ett tag. Jag kunde ana, varför det blev som det blev. Vi kramades å grät lite. Sen va de vi igen å tack gode Gud för det. Ibland måste man svälja sin stolthet för att kunna förstå vad man kan förlora. Att förlora dig skulle vara det värsta som hänt mig. Att jag förlät dig är jag så glad över, vet att många tjejer skulle inte gjort de. Men tacksammast i världen är jag för det. Men då var det en stor grej nu skulle det varit en Piss i sjön.
Idag är du en av dom största delarna av mig. Dig kan jag prata med allt om, med dig kan jag gör störda saker, med dig kan jag vara mig själv.
Jag älskar dig Sabina! Inget kan komma emellan oss, det har vi bevisat!
Tack min fina vän för att du är så vacker! <3
Du gör min värld så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0