Du ger mig bra vibrationer!

Sitter i en bil med två brudar, Charlotte och Emely. Många tycker det är konstigt, inte jag, inte längre. Jag har vant mig vid tanken. Men det tog sitt tag.

Ni ska få storyn.

Jag och Emely börjar snacka baraför att Jonas ville de. För att få tillbaka Jonas skulle jag gjort vad som hellst. Å de gjorde jag, jag började snacka med Emely. Vi var båda eniga om att vi bara blev vänner för hans skull. Men vi började tjöta som vanligt och det kändes bra! För Emely är en sån jävla bra brud. Hon stöttar och förstår. (tack).
En dag var jag med BinaA och vi skulle träffa Timmy vid Statoil. Kommer dit å då står hela "coolagänget" där. Och jag visste inte hur jag skulle hälsa på Emely. Bara ge en vink eller gå fram och prata. Jag gick förbi. Gick in på statoil och tänkte vafan. De är la bara å hälsa och bär vi gick ut igen så kollade jag på Emely och hon sträckte fram armarna och vi kramades och sa hej. Sen tjärade jag med Emely och gjertz.
Sen åkte alla för som skulle någonstans och kvar var jag, BinaA, Emely och charlotte. En mycket konstig blandning folk tyckte jag just då. Vi tjärade lite och i början ville jag dö. De va så stelt, jag och Charlotte hade inte pratat på typ ett år. Ååh hade vi gjort de hade de varit helt allmänt för att vi kände oss tvingade :P
Men så började vi prata gamla minnen. Och vi tjärade ganska länge. Vi gick in och satte oss på Statoil tjötade lite till.
Sen skulle vi dra och en bil följde efter oss. Vi blev mitt upp i en just nu rolig biljakt. Då var vi livrädda. Ialf. De höll på i någon timme och vi tjötade och skrattade tillsammans.

På nyår bad Charlotte mig att ringa henne hon skulle berätta om en grej och i de samtalet bestämde vi oss för att mogna. Bestämde oss för att sluta fred och stryka ett sträck över allt.

Så nu alla nyfikna. Här har ni storyn om hur se mest otippade kunde hände. För det trodde jag aldrig :P

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0