Grattis 3 år :) <3

Detta är en del av ett inlägg jag gjorde i Februari 2009, det betyder att min blogg faktistk fyller 3 år denna månaden, det är ju lite skojj :) Grattis till den, det är ju så sjukt underbart att kunna gå tillbaka och läsa :)




Idag bestämmde jag mig för att min blogg skulle bli offentlig =)


nu var det ett tagsen jag var här. har inte riktigt kännt för det eller haft tid heller. men nu kände jag verkligen för det. har hänt väldigt mycket sen sist. Ska berätta lite, fast inte så detaljerat kanske xD
buggen går kanon och jag är verkligen jätte glad för det. Plus att Jag buggar tillsammans med pontus och Madde och hon är verkligen en tjej med hjärtat på rätt ställe.
Pontus är den ända jag dansar med, känner inte att jag lita på någon annan kille. allt känns så konstigt när jag dansar med någin annan kan itne låta någon annan styra mitt liv, speciellt inte en kille. jaja, nog om buggen.. livet är fan HELT jävla underbart nu. Jag har verkligen allt man kan önska. <33

Det bästa i livet är kärleken är det inte så man säger. alla kärlek jag har inom mig är för er mina underbara vänner. "Mina vänner är inte så många men dom jag har dom är kanon bra" - citat av mig själv xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0