Hejdå 2012, hejsan 2013.

Har väl egentligen inget att skriva, eller kanske.  Kan ju börja summera 2012 det är ända snart slut.
2012 är ett år som har innehållit ALLT. Ialf nästan... ;)
 
Om jag ska summera det på en skala mellan 1-10 har det faktiskt varit en 9!
Helt klar en stark nia. Varför ?
Jag vet inte, har kännt mig lycklig i stort sätt hela året.
Från ska vi säga septemer oktober tills nu har det varit lite konstigt.
Då menar jag extremt konstigt. Men allt är uppklarat nu ! Glad tjej!
Saker blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig, men det funkar !
Trodde detta skulle pajja hela året, men antagligen så överdrev jag kanske den känslan lite.
För jag mår bättre än förväntat och känner mig faktiskt väldigt lycklig.
Kan ju bero på en person som hörde av sig för några dagar sen.
En person som jag inte pratat med på väldigt länge.
Är väldigt glad över det. Så får se får se. Men 2013 kommer bli en kanon år.
Jag vet att jag säger det varje år. Men nu tror jag verkligen det igen ! :P
Kommer starta 2013 på bästa sätt i alla fall och så kommer jag ju så småning om i slutet av januari börja skolan också! Ska bli fantastiskt, detta är en utbilning som jag ska gå för att jag verkligen vill jobba med det. Inte för att jag skulle kanske vilja jobba med det. Detta är någonting jag verkligen vill. Jobba med människor, vad annars ? Det kan ju vara det ända jag är bra på här i livet xD
 
Men back till 2012.
Träffat helt OFATTBART underbara människor detta året, ja men givetvis pratar jag ju mesta delen av mitt lilla buggäng, eller stora kan man ju säga.
Vi är ju ett ex antal xD
Ni är ju helt otroliga mina underbara vänner. Känns som att dom tagit en av varje sort kastat in som i Boråsparken och det har blivit OSS lixom!
så otroligt olika människor men ändå så lika ibland.
Ni är fantastiska allihoppa!
Tack för detta året tillsammans med er och ser mycket framemot nästa år ! :D
 
En sak som fattats detta året är ju helt klart utlandsresorna ?
Var var dom lixom ?
Bara jobbat hela sommaren utan att åka utomland ? Så otroligt dåligt.
Skäms över min insats, får åka två gånger nästa år då :O Opps, så himla tråkigt xD
 
Som sagt så har 2012 innehållit ALLT som ett år ska innehålla.
Glädje, drama, mera glädje, en helt underbar vecka på Öland med faktiska brudar och (Jon)
Mest av allt har jag kännt mig lycklig och uppskattad och det är väldigt viktigt!
 
Nu är jag färdig med 2012 och extremt redo för 2013..
 
Det helt klart bästa med 2013 är att min fina Linnéa ska ha barn! (Och Anton då såklart!)
Ingenting slåt känslan när jag tänker på det. Jag älskar redan det lilla grynet och då vet jag inte ens vad det är för kön än eller någonting, men i början av januari får jag veta! NERVÖS men kommer bli lika glad för vilket som!
Helt klart en otroligt massa kärlek på det!
 
 
Året hade inte blivit lika bra utan er <3
Emely, Sabina, Malin, Christan, Maria, Amanda, Emelie, Ankan, Vanja, Erik, Patrik, Joakim, Dan och alla ni andra <3
 
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neea

<3

2012-12-20 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0