God Jul, det är väl kul ?

Jag älskar julen, finns ingenting som inte är bra med julen. God mat, trevlig stämning, julklappar i massor, men bäst av allt. Släkten är samlad. Finns absoluit ingenting som kan stoppa mig en sådan här dag. Men så kommer det där men:et då. Tankar som vanligt, det har man väl alltid. Och idag går alla mina tankar till barn/ungdomar/vuxna som faktiskt inte har det lika bra på julen som jag faktiskt har, tänk dom som har alkoliserade föräldrar som super som bara den. Skiter i sin barn tillexempel. Det är inte bara på film, sånt händer i verkligheten. Enligt mig har alla barn rätt till en vit jul. Julen är egentligen barnens högtid. Den är speciell och så kommer det alltid vara. Så varför förstöra den för ditt barn bara för att du älskar alkohol mera? Ja det är ialf mina tankar denna dagen ! Men förövrigt så älskar jag julen mer än allt annat! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0