Anna Maria Svensson!

Herre Gud! I Mars i år träffade jag en helt fantastisk människa, hon är 13,5 år äldre än mig men ändå Så tänker vi helt kolossalt lika på många saker! Vi agerar likadant på många sätt! Hon har ju adopterat mig som sin egna lillasyster! Så hon är min stora syster som jag aldrig fick!
Vi kan sitta upp hela nätter och bara prata! Vet inte hur många gånger hon fått mig att le fast gråten varit nära!
Du är en fantastisk vän Maria! Tack för att du lyser upp mina dagar på jobbet!
Du är som jag, bryr dig mer om andra än dig själv många gånger fast du egentligen bara vore tänka på dig själv! Du har två helt fantastiska döttrar som även dom har en speciell plats i mitt hjärta! J & A! Du har uppfostrat till att bli två underbara varelser!
Jag älskar er Maria! Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0