TANKAR !

Det finns en mening med livet och ett tag trodde jag faktiskt att min mening med livet var du.
Det trodde jag länge. Jag är så glad att jag har inset.
För shit, dessa två veckorna som varit nu, har jag tänkt så fruktansvärt mycket.
Du var verkligen mitt allt, alldeles för länge.
Men min hjärna har verkligen förståt nu, och jag behöver inte ljuga längre utan jag kan tala sanning.
Du är inte min mening med livet.
Jag fick för mig att jag inte kunde leva ett liv utan dig, det gick bara inte,
DU VA JU ALLT, så hur skulle jag kunna leva utan dig då ?
HAHA va kul att jag tänkte så, hur går det ihop?
Så är det inte längre och NU för första gången på väldigt länge, så är det jag och bara jag som är i centrum av mitt liv.

Nu börjar jag ta tag i saker.
Jag håller på att gå ner o vikt.
Jag har slutat bita på nagtarna.
Jag har fått bort mina känslor för dig.
Jag är hel och har aldrig kännt mig så hel som jag gör nu. Och det gör mig så himla lycklig!

Jag hade så mycket tankar nu så var tvungen å skriva av mig.
Har inte bloggat på ett tag har haft fullt upp. Mer om det får ni höra imon <3

Ni är så söta, tack för att ni är så söta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0