I Röshult!

Kan man annat än att älska detta stället ?
Eller kanske är det folket här, iofs har jag bara träffat Linnéa här idag å igår.
och det är klart jag älskar dig Linnéa.
För hon är så bäst i världen.
Men det finns så mycket minnen i detta huset.
Hela detta stället, ända från 2009. :)
På Valborg 2009 träffade jag alla dom bästa kungsbacka barnen i världen!
Den dagen trodde jag aldrig jag skulle sitta här 2 och ett halvt år efter.
Sitta här och kunna vara mig själv till hundra procent, med alla alltid är här.
Men det känns underbart och tro mig vi har otroligt mycket minnen.
Mest fylle minnen måste jag säga xD
Tack för att ni är så fina som ni är.
Underbara ni!

Lite kärlek så här på måndagskvällen! <3


Mycket fin å gammal bild på mig å nea som vi bjuder på xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0