Underbar helg !

Har haft en kanon helg, som vanligt.
Men har haft jätte kul och den slutade verkligen på mysigaste sättet.!
Började på fredagen med att Sabina kom hem till mig efter skolan och då åkte vi till Linnéa.
Vi mös och kollade på idol. Det var jätte mysigt! KÄRLEK på det

Sen kom lördagen och jag och Sabina hade uppstigning klockan 8 för vi hjälpte till på en loppis vi hade här i Rävlanda.


Massa skit, men kul hade vi .

Sen begav jag och Sabina oss hem och hämtade lite grejer och dumpade det vi hade köpt på loppisen och hämtade,  Pontus, Tim, Petter och Conny, sen drog vi till plan och följde tjejerna. Dom vann med 6-0 och jag vann 500 spänn, tack tjejer. ! ;)

Sen åkte vi hem fort som fasen och gjorde oss i ordning för att sedan bege oss till Gällsta, ja helt galet. Men har man ingen chaufför så får man skaffa det på något annat sätt xD
Så vi åkte och träffade Erik och Robert och så käkade dom sen åkte vi hem till Erik och Klas och hade förfest :)
Myyys, sen åkte vi till Borås och Boråsparken! Härligt!
Hade jätte kul som vanligt och träffade Lundin, tyvärr var inte Hedberg med denna gången, för hon dissade oss och åkte på firmafest i stlt, men jag gillar dig ändå <3

Efter Boråsparken begav vi oss till Statiol i vanligt ordning och käkade lite :)
Sen åkte vi till Gällsta igen och hade efterfest eller okej, vi var 3 pers, jag Sabina och Erik och Erik skulle jobba halv 5 å vi va hemma halv 4 eller något så han somnade på ena sidan av mig och Sabina på andra så jag efterfestade med mig själv. Någon var ju tvungen å väcka karlen som skulle jobba xD
Men en mycket trevligt lördag och söndag morgon.


Chauffören däckade först.


Sedan däckade Sabina <3

När Erik åkt till jobbet gick jag och la mig i sängen där Sabina redan låg som en packad sill och sov som en stock.
Jag la mig och däckade brevid henne och sov typ 2-3 timmar sen kom erik tillbaka och då tjötade vi till vi däckade igen och vaknade typ 20 över 12 och då drog han till jobbet igen och jag och Sabina gick upp och städade.
HJÄLP!
HAHA..
Vad gör man inte för att tiden ska gå.
Vi väntade på erik som slutade vid 19, och så ville vi inte vara bakfulla så vi tänkte att vi skulle få tiden att gå.
Så nu vanar jag känsliga tittare ! För dessa bilderna är inte skoj xD


Jag och Bina började med bakfyllepizza xD


Sen var det dags att köra igång med städningen!


Kan ju säga att det tog Sabina 6,5 timmar att diska och att detta inte var allt xD


Lite meeeer ! HAHA
Till råga på allt så tog varmvattnet slut så vi fick ju stå och koka vatten också ! HAHA!


Var hurtiga och tog inte ved med xD


Härligt härligt.. ;) min favorit syssla :P


Efter 6,5 timmar så var vi klara och satte och myste jag å Bina! :)


Häääärligt med resultat!:)



Sen satte vi oss i soffan myste och väntade på att männen i huset skulle komma hem, då käkade vi och tjötade. Sen vid 22 begav jag och Sabina oss hem. Härligt :)

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG ! <3
Kunde inte slutat mysigare, jag Sabina och en ööppenspis, mys.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0