Försvann och återvände!

Jag har pratat med en kille (ska inte nämna några namn så vi kallar honom för LA i detta inlägg) vi pratade i två månader typ i telefon å sedan träffades vi. Ingen big deal, vi pratade som kompisar och träffades som kompisar. De va inget mer med det. Han åkte hem och sen hörde ingen någonting från honom på hur länge som hellst. Jag reagerade först inte eftersom han ibland är sämst på att svara. Sen såg jag på hans Facebook att massa hade skrivit till han å frågat var han höll hus. Jag blev så jävla orolig. Fy fan asså man har ju sett mycket att folk försvinner å grejer men det händer inte nära mig?!?! Men det gjorde det tro mig! Det for många tankar i mitt huvud och när man insåg att det hade gått 3 veckor sen någon hörde något från honom då kunde mina tårar inte stanna kvar JAG GRÄT SOM EN STUKEN gris! För tankarna for runt i huvudet! Sen tillslut efter 3,5 vecka så uppdaterar han sin Facebook gissa vem som var så glad att hon började böla igen jo jag! För LA var tillbaka! Men nu till det jag vill ha fram! Tror ni jag fått någon förklaring NEJ?!?!?!?! Ingen förklaring till varför jag gråtit mig igenom nätter för att DU var borta och att jag aah faktiskt trodde du var död. Inte någonting! Jag är så besviken på dig! Du är en snäll människa. Men lite kan jag väl få förstå! Jag fattar ingenting just nu! Ville bara skriva av mig! Så tekniskt sätt, bry er inte om vad jag skrev just nu! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0