Dumma Emelie!

Nu har EmelieW gett mig en mega tankeställare här.
Hur ska jag komma ur denna tanken?!
Eller rättare sagt, hur ska jag ta mig ur situationen fläckfri xD
Jag har ingen aning. Men får sova på saken som man brukar säga.
Men saken är den, att jag måste göra något åt detta ganska snart,
annars blir det aldrig bra ! :)
Jo för mig, men inte för andra inblandade.
Men eftersom jag inte är så ego längre, så kanske jag ska tänka på andra då.
Snäll jag är.
Nu fattar ni ingenting, och om ni tror att ni vet vad det handlar om så har ni fel.
För egentligen är det så töntigt, men min hjärna fastnade på det ändå.
Nu är jag trött och flum.
 
Var uppe med tuppen imorse så dax att sova jobb 10-20 imorgon i Åsa :)
Ska bli jätte kuuuuul!
Första riktiga arbetspasset faktiskt!
Sen blirre jobb söndag, tisdag och torsdag också, vad jag vet än.
Sen ååååker jag iväg en sväng, sen när jag kommer tillbaka blirre nog mera jobb :D

Imon ska jag vara med Sabina :) ÄNTLIGEN för har nämligen inte träffat henne sen i måndags och det är skandal!!!

Får se vad som händer denna helgen. Kanske kanske kanske blirre Boråsparken, men vet inte. Får se asså. Det är ju på lördagen. På fredag blirre la chill, för jag är typ hemma 21... så får se, vill hitta på något i helgen, men vet inte vad xD
Jobbar ju söndag, så det får ju bli ehm... jag vet inte. Men som sagt, kanske Boråsparken :)
Om vi ska till Boråsparken tänkte jag vara nykter och köra, för förra veckan sa EmelieL till mig att hon aldrig sätt mig nykter, det är ju faktiskt allvarligt detta xD haha..

Men men, nu ska jag sluta tråka ut er, och sluta skriva! Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0