Depp!

För första gången på 5 månader deppar jag järnet.
Fast egentligen är jag glad. Idag för första gången på 5 månader kom det ledsna tårar ur mina ögon.

Saker å ting förändras!
Det var egentligen inte för något som hände idag, utanför något som hände för längesen! Men ibland inser man saker.
En vän, en vän som tog farväl. Inte från livet men från mig.
Han som va mitt allt. Han som gav mig värme å kärlek!
Vi var bästa vänner å de va verkligen han jag skulle kunna ge mitt liv för.
Det var han som jag tog hand om och drog iväg på saker.
Det bästa bästa minnet tillsammans. Är Mora 2009 ! Det var så roligt ! Kommer ihåg hur oroliga jag å Linnéa var innan. Efter som vi inte visste hur Simon och Jonas skulle vara tillsammans. Eftersom dom är så lika på många sätt. Och så gick det så jävla bra.
Vi hade den bästa veckan på hur länge som helst.
Saknar dig.

Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0