Två nötter men bara ett staket!

Gjort naglarna precis så står nu hemma hos Sabina och väntat på henne hon kör ju som en kärring! Men man ska inte klaga bättre de än att hon kör som en dåre å kör ihjäl sig.
Vi ska åka till Sandared och simma. Mys.
Ikvl blirre film å kanske lite dricka. Mums! Behöver det!
Ialf lite lagom sådär.

Jag vill göra något galet. En galen utflykt eller något. Flytta till Kiruna eller något . Hade varit coolt. Fast mest hade jag velat bo i sköna Värmland. Kommer nog alltid ha en liten kärlek till Värmland. Sen första gången jag klev av bussen den 4 september 2009. Har jag varit förälskad. I Värmland. Så jävla fint. Så jävla underbara människor där.
Nu blev detta inlägget snurrigt. Halka av banan lite där ☺ Den röda tråden så att säga 😜

Hon är så långsam!
Sabina asså!

Men just det. Jag längtar som fan till på lördag. Asså om 7 dagar för då ska jag träffa mina fina flickor från gamla klassen. Ialf några av dom.
Mikaela ! Fan hundra årsen!
Och alla andra underbara bejbs såklart! <3 LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0