Mittbena och 3 små pappiljotter

Jobb, jobb, jobb! :-) började 13.30 idag :) slutar 10 imon bitti då ska jag å bina till staden och hämta dieten :-) ska bli kul! Spännande som fan! Kommer skriva om den här för dom som vill veta mera :-) !

Sen ska jag träffa min bästa bästa vän! Hon som ALDRIG har svikit mig å antagligen aldrig kommer göra det heller! Min lilla Maja <3
Ska hämta henne på dagis 16.30 :-) ska bli Skojj. Så ska vi leka massssssa! Saknat mitt lilla troll!

Ja, som ni märker så rullar mitt liv på i alla världensfart.
Förstår om de inte är lätt att hänga med för det är ibland inte ens lätt för mig själv. :-P men jag gör mitt bästa för att hänga med i kurvorna.
För det mesta är det rakasträckor.
Men ska säga att herromdagen hade jag en riktig h*rdag. Som man kan säga... Det kändes som hela världen var längst ner på bergodalbanan. Eller kan inte säga att de va en dag. Men 2 timmar ialf.
Och det var verkligen en befrielse.
Skönt ! Kanske låter konstigt att se va en befrielse å vara rädd å ledsen ! Men de va inte de som va befrielsen! Utan de som gjorde mig rädd å ledsen! Det var en grej jag aldrig trodde jag skulle våga eller göra. Men jag gjorde det! :-) så därför antagligen!

Finns en brud som ska ha en liten extra hyllning att hon orkade med mig dom där timmarna. Jag skrek på henne, var förbannad och grät. Sabina Hultman! Min fina vän. Tack, för att du mer än gärna var min slagpåse! ;-) <3

Om ni är snälla KANSKE ni får ett inlägg inatt!
Men idag ska jag faktiskt ta ett stort steg och försöka sova inatt! Men om de inte går så får ni ett inlägg :-)
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0