1 hopprep och 15 sjösjuka gummiankor

Hejsan hoppsan! Kom nyss hem från Lotta på Liseberg.
Ulrik Munther, Sanna Nielsen och Roger Pontare var det som hälsade på idag.
Det  var jätte mysigt och antagligen kommer jag och Mikaela synas på tv på torsdag klockan 20.00. hahaha..
Sanna kom fram med micken i mitt ansikte mitt i julen är här och hon ligger väldigt varmt om hjärtat,
så jag tappade andan.
Så ja, det kommer nog antgligen som jag skitit ner mig.
Hahaha..


Ibalnd önska man att man kunde ta tillbaka något gjort. haha..
men men, vafan man lever bara en gång som sagt.
Jag får leva med det. =)

Jag är trött, trött, trött. Imon blirre först uppstigning 07,00.
Äta frukost, 2 knäckebröd med skinka och ett ägg.
08,30 träna.
10,10 tandläkaren
12,30 jobb.

Det är var min dag ska gå till.
Mys, med jobb igen. Men skönt att va ledig två nätter i rad, så man får sova lite.
Även om jag känner mig tröttare när jag sovit, men kanske för att man alltid blir pigg av övertrötthet xD

Idag ska jag göra något jag inte gjort på många veckor. Sova själv.
usch, disslike, gånger 2000. Jag hatar att sova själv.
Det är heeeemskt tråkigt.
Även om man sover, så märker man ju ändå om man är själv eller inte.
Just att ligga å prata med någon när man ska sova. Se någon när man vaknar.
Det är fin fint det. och jag gillar det som fan. men inatt blirre ensamt.. usch..

Jag är jääääätte trött just nu. Vill bara sova, men känns lite kärring varning att sova innan 22. och lägger jag mig i sängen så kommer jag däcka...
Sitter just nu och smsar, wordfeudar, bloggar å glor på Filip å Fredrik!
Myyyys!

Puss på er sötnosar! <3


Mikaela, Hanna och Sabina :-) <3


Hanna och Mikaela ! :-)


Egon och halv näsborre. (:


Fina människa!


haha.. driiiv så ni förstår det :') Det är whitebord så det är borta nu ! :)
Även om jag diggar Ulrik, så är jag inte såådär kär i han..
<3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0