WoooW

Jag kom in på blogg.se .. Igår skulle jag gå in men då blev sidan helt vit och jag kunde inte göra ett skit. men nu verka det funka ialf :)

Just nu har jag kommit till en punkt i livet där allt rullar på otroligt mycket !
Allt går min väg, så ska man väl inte säga för då är det la snart något som går piss xD
Just nu har jag verkligen människor omkring mig som får mig att må otroligt jävla bra! :)
Nii vet vilka ni är och så är det bara!

Nu är det exakt 13 dagar kvar tills vi åker det känns helt galet. Tiden går skit fort ju.
Tyvärr så lär väl tiden där nere gå ännu fortare, men vi ska verkligen ta vara på den veckan.
Hur skönt å underbart livet än är här hemma så är det alltid skönt att komma bort.
Vi har verkligen inga planer där nere. Bara softa och ha det gött.
En enda grej har vi planerad och det är vattenpalatset. Det ska blir gör skoj, man blir verkligen som barn igen. Inte för att jag är så mogen i vanliga fall, men typ som när jag och tjejerna var i Skara sommarland förra året, vi hade as kul å åkte alla möjliga vatten rutschkanor och skit. Det va otroligt roligt.

Nu har jag ringt och avbokat min klipptid också, eller inte avbokat men ändrat dag. Så påmin mej alla som ser detta. 7 Juni 11.15 blir det klippning och såklart blir det hos Josefine på Annelies salong i Rävlanda, eftersom hon känner mitt hår allra allra bäst :)

Nu ska jag säga en grej som är JÄTTE konstigt, min LILLEBROR, ska ta studenten imorgon ? Han är ju liten, eller nee kanske inte, men det känns konstigt även om det bara skiljer 2 år på oss så vill jag fortfarande att han ska vara 3 skitar hög.

Vi hörs sen :)
Om min dator startar det vet man aldrig det är en varannan dag grej <3

PUSS !


Kommentarer
Postat av: Mariam

Måste bara säga en sak att du gjorde jätte roligt inlägg hos Joel Svenssons blogg :).

Fin blogg btw!

2011-06-04 @ 00:06:44
URL: http://mariamstyle.blogg.se/
Postat av: Joel Von Trappa

Det tycker jag också, ett magiskt inlägg! ;) <3

2011-06-04 @ 11:19:41
URL: http://Http://JoelSv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0