L O V E !


Jag älskar dig!
Du är Gudsgåva utan dig vet jag inte vad jag hade gjort!
Du är mitt alla Maja <3




Som jag skrev för några dagar sen så skrev jag att jag skulle få en saab av min pappa dock kan tydligen ganska mycket hända inom loppet av en vecka xD
Jag kommer hem lite ledsen för att Nisse skulle dö, och jag skulle få en Saab. Men tacksam ändå för att jag skulle få en bil. Min lillebror skulle fått en 850. Så när jag kom hem och skulle ställa Nisse och hämta Saaben stog det en 850 där. Så jag sa till pappa aah e de Pontans 850? Nej den är din xD Men pappa skoja inte, det är inte kul.
Men den va min, jag fick verkligen en 850 och jag är såå glad (: <3

Bilder kommer på den nya pärlan (: <3

Puass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0