Tio tusen röda rosor....

Förlåt för fruktansvärt dålig uppdatering.
Hade inte haft dåligt samvete om jag visste att ingen läste, men nu råkar folk göra det.
Varför vet jag inte xD Läsa om mitt liv, hur kul kan de va på en skala!
Tur man har några nyfikna människor xD
Synd bara att jag typ bara vet vilka 5 av mina små läsare är xD Men jag tackar och bockar för det sötnosar!

Idag har dieten gått bra!
Eller jag har ialf inte mått dåligt. Dagen började med att jag körde Nea till D. där hennes bil var... :)
Sen åkte hon och jobbade och jag åkte hem till Röshult.
Jag och Simon städade lite så kom A å P hit och gjorde frukost å kaffe å jag fick dricka te mmm.
Sån tur va kom Alex å Emil å räddade mig ;)

Sen åkte vi och hämta Emely och så åkte vi till Sjöbo och kollade på fotbollsmatch :)
SKIT tråkig match men men shiit happens...
Och nu siiter vi här och spelar COD black ops :)

Det roliga är ju att jag och Linnéa är bäst i laget hela tiden och att dom tror att vi är killar ! ;) HAHA


Hörs sen ! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0