Min bästa vän :'(

Idag hände det värsta som någonsin kunde hända mig!
Pappa ringde och sa att Nisse inte kommer klara besiktningen och att jag skulle få lägga ut otroligt mycket pengar för att det skulle gå.
Han sa att det är bättre jag tog hans Saab så skulle vi skrota Nisse (Ja, ni läste rätt, skrota min bästa vän)
Det är det absolut värsta som någonsin kunnat hända. NISSE :'(
Han sa att jag skulle tänka på det.
TÄNKA PÅ DET? Att se ens bästa vän skrotas är väl inget att tänka på egentligen, jag vore bara spara massa pengar och laga honom, men det är inte värt det eller ?
Tönt som jag är så började jag gråta. Ovanligt xD
Visst ni tycker att det bara är "materiella ting" Men för mig är han mer än så.
Ni anar inte hur mycket vi har gjort tillsammans, så mycket minnen vi delat så mycket minnen som finns mellan oss.
För två och ett halft årsen den 12 November 17.56 satte jag mig för första gången bakom Nisse, efter att ha fått mitt körkort. Vi åkte iväg och jag sa nu är det bara du och jag. Och sen dess har det verkligen varit det.
Han har tagit mig tvärs över hela landet, han har tagit mig överallt jag vill.
Efter att ha gråtit i typ 3 timmar eller nmågot så är jag i alla fall normal. Sophia har tagit hand om mig :)
Nisse jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra!
Tack för allt du gjort för mig!
Jag älskar dig min underbara vän! <3



Jag har klippt av Sophias hår, det blev kanon!
Nu ska vi sova, vi hörs imon <3
PUSS ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0