Jordens undergång! ;)

ÅÅÅH shit för 2 och en halv timma sen gick jorden under! Helt galet. ^^
Jag känner mig stendöd xD
Sitter på kalas, men måste ju såklart offra mig och blogga till er. Så ni har något att göra. Eftersom det är lördag och ni inte har något liv. ;)
Kalas är kuuuwl. Fast eftersom det är Johans mamma som fyllt år så är det mest värmlandsfolk här. Och ska jag vara ärlig, fattar jag inte ett skit.
Som pratar snabbt och mumligt allihoppa. Går an när det är en från Värmland, fast nu är det typ 20 Värmlänningar och eftersom det är gamla människor så pratar dom ännu värre än dom unga xD HAHA !

Jaja, no lifers. Vi hörs imon, för kan ju inte stava rätt nu, så vad säger att jag kan göra det sen xD HAHA!
Love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0