Hejåhå :D

Min dator funkar :D tror ni jag är lycklig ...
Eller den funkar NÄSTAN ! ;) den överhettas hela tiden så nu sitter jag ute i typ minus grader (varit för mycket med Nasrin för nu överdrev jag som fan) Det är alltså inte minus grader men nästan xD

Jaaa vad ska jag skriva xD
Vet inte vad ni vill veta! :D

Shiiiit happens ialf ! Det är aldrig fel att veta eller något :D

"nån som snarkar mig i örat varje kväll så jag får tinnitus, nån som dreglar ner hela mig så de känns som att jag precis kommit ur duschen, nån som trycker upp mig mot väggen så min rygg går av lite mer för varje natt som går, gud vad jag älskar dig för alla dom sakerna!"



Detta skrev min kära pojkvän precis när jag skrev till han jag saknar att somna brevid dig och snart får jag träffa dig :D Snällt svar, vet inte riktigt hur jag ska ta det xD HAHAH !
-Min fråga är hur i hela världen kan man älska det hos någon ? Snarkningar och någon som trycker upp en mot väggen ? xD


Nu ska jag fortsätta jobba :D

Pussssss på er flikkor å pojkkar när ute :D <3

Kommentarer
Postat av: Eivindgry

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-06-10 @ 15:44:55
URL: http://eivindgry.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0