Efter 2 stulna biobiljetter och 40 minuter senare..

Idag har jag ju jobbat  :)
Kände mig trött och sliten idag faktiskt !
Men som sagt. "Den som mår sämst är den som behöver det mest"

Efter jobbet åkte jag hem till älskling och vi bestämde oss för att åka på bio :)

Vi reserverade två platser till Water for elephants och började göra oss iordining och åkte in till staden :)
Väl inne på Bergakungen inser vi att det är 3 minuter kvar tills reservationen och att det är den sega gammla tanten och killen som inte kan svenska i kassan alltså det skulle ta mer än 3 minuter för dom två att få bort den kön som var. Men vi tänkte att har vi tur kan vi få tillbaka våra platser om den går ut..
Vi hann precis fram till tanten och ska betala med två biocheckar jag så checkt köpte på tradera jag köpte 10 stycket för ca. 450 kronor och jag har tre kvar. MEN! Checkarna funkar inte för dom är spärrade. Hon frågade vart jag hade fått tag på dom och jag sa att jag köpt dom via internet. och ja... dom va stulna.. Så dom hade ju spärrat dom såklart. inte mycket att göra. Bara det att jag hade inte med mig mitt kort, det låg kvar i bilen. ^^
Så vi går bort till bilen och sätter oss en svän och letar fram kortet då kom vi fram till att vi skiter i bion eftersom det var så kort stund kvar. Så¨vi åker iväg och snackar lite och då kommer vi fram till att vi visst ville se den. Så tillbala till Heden fort som ögat bort till bergakungen köpa nya biljetter och springa in på bion. Hann se typ 30 sekunder på reklamen sen började filmen. Perfekt och nu kan inget gå fel mer lr ?
Nej de gjorde det faktiskt inte! :)
FILMEN var underbar!
Underbar och sevärd!
En lite tår föll från min kind :'(
OCh tjejer filmen blir INTE Sämre för att underbara Pattinson är med ;)


Nu är klockan 05.00 och jag och Linnea har spelat COD hela nattten !
GONATT hörs imon PUss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0