Diet slut!

Idag är första dagen på mitt nya liv för typ 450onde gången. xD Men men får la se hur det gå denna gången. Känner mig taggad, men det gör jag ju alltid i början!

BTW så har jag glömt att beräätta en grej!
IMON SKA JAG TILL VÄRMLAND! <3
och för er som känner mig, vet ni att Värmland är mitt smultronställe, de och Mora.
Värmland, har allt och lite till. Så är det bara :)
Vi ska åka och fira Johan mamma som fyllt 40 den 17 Maj.
Åker imon och kommer hem på måndag :)
Me like were much! <3


Sitter förövrigt på jobbet fast min brukare vilar, så jag sitter här. 
Jobbar med en AS jobbig arbetskarmat. Hon sitter bara med telefonen nu när han vilar. Hon är otrevlig och kaxig usch! Och så tror hon att hon är bäst, fast hon är verkligen AS dålig på ALLT hon gör. Hon heter Nasrin och är mobbad! ;)
.Nasrin Yousef.  Du är fan den bästa på denna joden.   Jag kan inte förklara !  Du är så bra !
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0