*Big brother 2011*



Hejsan hoppsan!
Jag vet inte om ni vet, vad jag vet ?
Men jag tittar på BB och jag tänkte nu köra en utvärdering om packet, tiden som har gått.
Varför ?
Jo för att jag har tråkigt, och för att jag gillar Big brother.. :)
Jag börjar med Tobbe för att han är först på bilden och sen fortsätter jag :)

Tobbe -
 
En JÄVLIGT bra snubbe, när han gick ut blev jag sad face, but this is the life. Tobbe är och var kanske den ända i BB historia som inerst inne inte går inte i huset för pengarna utan för att det skulle vara en kul grej.
Grabben är redan snor rik och skulle skänka pengarna till Välgörenhet om han vann. Men eftersom hans företag behövde honom så stack han från BB huset.

Sonia -
 
Jag vet inte vad man ska säga ? Men den Sonia vi fick se i huset is a bitch!
Bitchade sönder typ jämnt och att hon var kvar så länge är helt galet. Fast efter att hennes BFF försvunnit från huset så blev hon en helt annan människa faktiskt. En ganska så rolig tjej som tillförde rolig humor till oss och dom andra.

Nicky Sthlm -
 Jag vet inte vad jag tycker. Jag gillade verkligen Nicky till Roza kom in då ändrades han huuuur mycket som hellst. Han gjorde allt hon ville och han såg ingenting. Usch för det. Hon ville bara komma längre i spelet och utnyttjade honom. Men men Nicky stockholm, var en grymt bra pojk tills hon kom sen sjönk han och jag njöt när han åkte ut.

Rodney -
Jaa om ni inte förstått det innan var jag en av dom som ÄLSKADE allt med Roddan. Han är en sådan där kille som om jag hade varit singel hade jag dragits till honom. Typiskt mig. Drar mig till "svin". (och nu kanske ni tänker sjyst mot Johan. Men om ni kände Johan när jag lärde känna honom förstår ni vad jag menar. Han va ett svin. och att han har ändrats är det bästa som hänt. "På tal om inget") Rodney har humor utöver det vanliga och vem har inte fallit för grabbens skratt ? Han är sjukt söt, snygg, sexig, Yes u naame it ;) Jag hade han och en till som finalister, men aah Han sket ju sig men den andra är kvar, men han kommer vi till snart! :)
http://Rodneydasilva.se - Hans blogg.
 
Katerina -
Ja vad ska man säga ?
En människa jag själv inte hade klarat vara instängd med, men tyckte att hon vad Rolig att titta på.
En gammal kärring i Big brother tycker jag inte passar. Men det är ju inte jag som bestämmer. När man söker till BB får man ju vara beredd på att halvåret efter du kommer ut kommer folk att veta vem du är.

Jessica och paret -
Allmänt skumma människor som jag inte fick någon uppfattning om förutom att dom va skumma. ^^

Sara -
Jag tycker Sara är en jätte gullig tjej, men ju närmare hon och Martin kommer varandra ju värre blir hon. MARTIN MARTIN MARTIN är ju de ända hon skriker. Jag hoppas att hon väldigt snart åker, för nu orkar jag inte höra henne mera. Men folket bestämmer och jag vet vem jag gillar bäst och vem jag röstar på (inte för att jag ringer och röstar men jag Röstar själv xD )

Cilla -
Jag vet inte men antar att hon är inne på psyket nu för hon skulle behöva det. En gammal kärring gammal nog att vara min farmor i BB huset inte riktigt okej! Enligt min mening då.. Men men shit happens.

Annie -
Bland den konstigaste människan jag någonsin behövt se på tv. Herre gud vilket konstig tjej men men!

Martin -
Jag är en varannan dag människa med Martin. Ibland gillar jag honom massa. Han är söt och charmig och det kan man ju inte komma undan med. Men när han är såå puttig nuttig och glömmer att det finns annat än Sara så vill jag spy på honom.

Sanna -
Hon var väl också en sådan varannan dag. Hon var tråkig som fan, men ibland fick hon till det.
Hon och Roddan va söta tillsammans i huset... :)

Christian -
Vad ska man säga, konstigare människa får man leta efter, men han är ju för SKÖN!
Han tror att alla tittare gillar honom, och förstår inte att det är alla Roddan fans som gillar honom nu för att han var den ända som var ärlig mot Rodney! så egentligen är det inte hans fans utan Roddans. Men men, han över spelar lite, med det att han vann alla tittar röster en hel vecka. Men men...

Simon -
Mina två favoriter är kvar till sist. Men Simon hoppas jag vinner hela skiten. Han är ju OTROLIG på alla sätt. Han är den ända som KÄNNS äkta. Kan ju inte säga att han är den ända som ÄR äkta för jag känner inte honom. Men han känns även fast tv kameror är på och alla försöker spela macho är han en sån som känns sårbar och snäll.
Jag hoppas att Han vinner HELA skiten! Simon <3

Peter -
Kan ju inget annat än att gilla Peter. Har inte så mycket och säga om honom bara att jag diggar han och han är ju Göteborgare så får väl hålla ihop med honom för det! ;)

Ni kommenterar sämst. Men ni som orkade läsa allt och fatta vad det handlar om en fråga till er.
Vem tycker ni att värda att vinna ?

Jaa. Detta har ju förgyllt min tid på sjukan en stund! :)

Tack ni som läser ;)
Puss på skinkan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0