*2 Trumpeter och 5 turkosa tofflor*

Hejsan hoppsan Kerstin!
Just nu sitter jag och Nea och dricker vatten och tycker allmänt synd om oss själva. Imon ska vi nämligen börja med en "fast grej".
VI har precis suttit och läst igenom papprerna och det stog såhär :
"Den som mår sämst av detta är ofta den som behöver det mest"
Aj då så nu kommer jag mår piss i 3 dagar så om ni vill hörs hur otroligt synd det är om mig, så får ni kolla in bloggen. För det är vad jag kommer skriva om dom näst kommande dagarna :)

Klockan är tro det eller ej men den är 03.36 och jag har för mig att den va det igår också när jag skrev mitt gonatt inlägg xD Kuwl! ;)

HAHA ! Jag är faktiskt JÄTTE trött! Men vi hörs imon bitti! Klockan ställd på 09.00 mys. skriver mer då :)


(En gammal åå mycket fin bild på mig Nea och Simon :) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0