Omtumlande dag!

Idag har varit en konstig dag. Mycket tankar i mitt huvud just nu!
Jag vet inte vart jag ska placera dom faktiskt !
Konnnnnstig dag, å jag vet inte vad jag vill eller känner just nu!
Idag träffade jag en människa som jag inte träffat på hundra år.
Allt kändes som förr jag åkte tillbaka till den tiden!
Jag blev den människan på nytt! Det var skönt för en stund.
Att få vara den barnsliga tönten Hanna som jag så länge var!
Jag undrar en sak ?
Hur skulle jag klara mig utan mina tjejer.
Ibland känns det som att jag är 1 på miljonen,
För att jag fått er 5 som mina bästa kompisar,
Ni är allt för mig. Med er kan jag prata om allt!
Så är det bara! Jag tycker om er så jävla mycket tjejer.
Jag kan inte säga utan er hade jag inte varit något.
För det hade jag. OM jag inte träffat er hade jag antagligen haft andra bästa kompisar.
Men inga lika bra som er. Det går inte..
J E N S S <3
Gud ni är så bra
Tänk om ni visste hur bra ni är tjejer <3
Nu ska jag dra! <3
MEn vet ni jag kommer kanske tillbaka sen <3 ÄLSKAR ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0