*Rhodos 2011, bilder del 4 !*


Vi besöker Petter och Elins hotellrum!
Nasrin, Fia och jag laddar för ladies night på Pacha ! :)


Ladies night as just begin.
Fia och Nasrin med champange i handen.


Jag och Nasrin
på ladies night, spännda i vad som komma skall xD


Sophia och jag <3


Jp sjöng, trodde inte han kunde men jävla va bra han sjöng! <3


I LÖÖÖÖÖÖV Sex on the bitch <3


MAssa brudar som väntar på att pojkarna ska börja strippa ;)


Strippning i fullgång.
Tyvärr va den snyggaste pajkken längst bort så har inga bilder på det. Men den ni ser där är Martin BB hunken.. inte helt fel de heller xD


Nasrin och någon som jobbade på bargatan xD


Jag och JP!


Jag och Johannes! :)


Jag och Viktor, någon är ju fin ialf..


Vii igen!
Denna bilden får även avsluta Ladies Night.
Förövrigt var Virre den killen som strippade längst bort som jag inte fick bild på xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0