20 - Ett annat ögonblick


Ska berätta om den bästa helgen på otroligt länge.

Vi åkte ner på fredagen vid 10, jag, Lina och Madde.
Vi hittade bästa parkeringen och ställde bilen där och gick till centrum och kollade.
Sen var det bara att gå till "hotellet" och göra sig iordning.
Fan vilken kväll.. Åkte lite fin bil och så. Blev dock tidig hemgång idag.. Klockan var bara 03,00 när v kom till hotellet..
Lördagen shiiiit. BÄSTA PÅ LÄNGE!

Denna dagen drog jag å Lina å Madde in till fältet. Där Madde gick till Pontus direkt och jag och Lina gick på upptäcksfärd...
Jag köpte en klänning och nya tärningar och massa fina grejor.. Glömde dock köpa det viktigaste. SKÄMS PÅ OSS LINA! ;)
Jag skulle ha dekaler till min bil. Men glömde bort det. Fast jag redan hade hittat dom jag skulle ha..
Sen kom Sophia "Farmor" till oss.
Så vi va å kolla på när pappa fick pris för sin bil och kollade runt lite. Sen var det bara att börja trava från fältet in till centrum..
Haha..
Träffade världens bästa Kim på vägen :)

Sen käkade vi och sen drog vi och gjorde oss i ordning..
JÄVLA vilken kväll det blev.. Var länge sen jag gjorde så galna och roliga grejer.
Vi åkte med i en jävla massa bilar. Fast det var en vi åkte mest i det var en Oldsmobile. Helt underbar bil.. Den var från Stenungsund och det var as roliga määnniskor i bilen. Like alot.. :)
Vi kokade och fick batteritorsk.. Men vad gjorde de ? xD
Jag fick åka Epa med. När vi kokade, så kom det en epa förbi så åkte jag med honom en bit och han blev rätt chockad.
-Tjejer i din ålder brukar inte vilja åka med oss. HAHA.
-Det är ju bara såå back in life sa jag. och så tackade jag och gick XD
Killen såg fortfarande lika chockad ut xD
Denna kvällen blev dock något lite alldeles för sen. Men vi lever och det är ju det som gills.
På söndagen väntade vi bara på att chauffören skulle nyktra till.. Och så hade vi fått batteritorsk på 850'n för att någon ärthjärna "jag" so med foten på bromspedalen..
Men vi 20,00 hade även vi tagit oss hem.. :) <3


Men tack Lina och Sophia för den BÄSTA kvällen på VÄLDIGT länge :) <3
Nu har man väl nyktrat till... Lite ialf xD
Det var helt underbar. Bilder kommer, för Lina har alla dom...

Tack tack tack alla som var en del av denna helgen. MÅSTE GÖRAS OM.
Det tråkiga är ju att veta att det är ett helt år tills det är WW igen..

Nu kan man bocka av några "Detta ska jag göra innan jag dör" ialf.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0