2- min första kärlek.

Jaaa.  Vad ska man säga ? haha..
Det började ju bra å gulligt ialf.

Haha.. Vi var då 15 och 16 år gammla. Jag var 16 å han 15. Känns som en evighetsen.
5 årsen, helt galet.
Det slutade dock inte lika gulligt. Men nu när jag tänker tillbaka så var det ganska komiskt hur det slutade!
Det är så komiskt, att jag inte ens kan berätta det här xD

Vi var ialf tillsammans i ja.. från å till i 2 år.
Tills jag var 18 år. Det var ändå bara 2 år men även det kändes som en evighet.
Men kan ju med handen på hjärtat säga att det fanns både fruktansvärda och jävligt bra stunder tillsammans med denna killen. Tror aldrig någon fått mig att gråta så mycket som han. Men ändå fick han mig att må bra också..

Jaja.. nu var detta inlägget klart. och jag tror jag kör på nu så jag kör 2 stycken idag :P
För jag har tråkigt :P <3
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0