19 – Det här får mig att gråta.

Det är väldigt få saker som kan få mig att gråta.
Eftersom jag är en sån därkallad känslokalljävel.
Jag kan visa glada känslor och arga känslor men knappt några andra känslor, om det inte VERKLIGEN behövs.
Därför så bär jag på alla känslor inom mig, och jag gråter bara när bägaren rinner över. Ibland kan det ta en månad, ibland ett halv år. Men när bägaren väl rinner över då gör den verkligen det. Det är jobbigt för alla om den gör det när någon är med, eftersom jag själv inte kan behärska mig när det händer.

Jag kan gråta lätt om jag kollar på sorgliga filmer.
Men det är ju inte samma sak. Då lipar jag när det är sorgligt sen så slutar jag lipa när det sorgliga är slut xD

Något annat som alltid får mig att lipa är när jag pratar om farfar.
Då gråter jag floder, saknar honom varje dag! Jag älskar dig älskade farfar! <3




"Tears in heaven"


Kommentarer
Postat av: Nasse

Du är bäst! :) <3

2011-07-19 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0