16 - Min/mitt första

Ja du.. Det finns fruktansvärt mycket att skriva på denna punkten. Eeehmm
Alldeles för stort ämne för att jag ska kunna komma på något.
Jag ska faktiskt skriva något som jag tänker på mycket ofta och då kan vi få in det i ämnet så att vi säger. ehm
Min första klass som jag verkligen trivdes till 100 procent i .
IVB2 2006-2007

Minnen minnen minnen!
Jag var så jävla skeptisk i början för man har verkligen bara hört dåligt om IV och för er som inte vet vad det är så är det ett program som är för oss lite störda människor, som inte kom in någon annan stans eller som i mitt fall var allmänt trött på skolan. Ja för alla underbara helt enkelt ;)

Asså jag kan inte ens förklara med ord allt underbart som hände. Och då gick jag bara där i 1 år.
Jag njöt av att gå till skolan, allt va underbart. Klasskamraterna, parallelklasskamraterna och definitivt lärarna. Allt va underbart. Jag kan ju säga såhär.. Jag var i skolan ALLA dagar, jag va inte sjuk en ända dag. Jag kom försent typ 1 gång och va inte på 1 lektion en enda gång. Det var när två killar höll fast mig xD

Jag älskade allt. och det gav mig kraft, på ett underbart sätt. Allt va underbart det året. Att sluta IV är och kommer kanske alltid vara det tråkigaste jag någonsin gjort. Jag ville gå kvar på IV men jag fick inte för lärarna. Och det var väl tur det för jag har hört från elever som gick när jag gick och stannade där att IV aldrig blev den samma igen. Och det sa lärarna också. Att så bra sammanhållning som det var då har det aldrig varit.
 
Augusti 2006-Juni 2007 Absolut bästa någonsin! JAG ÄLSKADE ALLT Å ALLA <3
Tack alla som gjorde det året till det bästa i mitt liv. <3


Undra hur många gånger jag skrev älska och underbart i detta inlägg xD
Men det var verkligen det! :)

Älska <3
Kärlek å respekt!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ha en bra tisdag sötnos! :D

2011-07-12 @ 12:16:38
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0