15 - Detta ångrar jag

Jaa som sagt så har jag ju alltid sagt "Ångra aldrig något du gjorde, ångra det du inte gjorde"
Det har jag ju fått slicka upp nu.
Men till en viss del så tycker jag fortfarande inte att man ska ångra något som man gjort.

Det finns en grej som jag ångrar som jag inte gjort tidigare. Det är att jag är kvar i Sverige när jag vill vara i Norge just nu. Varför ?
För att förut kunde jag inte lämna allt och sticka eftersom min pojkvän bodde här. Fast nu så är vi inte tillsammans längre och nu ska jag snart sticka :)
Jag längtar som fan :D
ETT MINNE FÖRLIVET !
Vill åka nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu! Men men får la stanna ett tag te, och fixa lite grejer här i Sverige :)

"Allt som händer har en mening, det tror jag fortfarande på"

Just de, igår hade jag rekord på bloggen. Vad händer och vilka är ni xD
Vissa vet man ju, men resten då ?
Och var hittar ni min blogg ? xD
HAHA. Skumt känns det att jag inte vet vilka ni är och ni vet allt om mig xD
Mysko och kuuul :) PUSS!


Köss å smäääk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stanna i Sverige, i Norge finns inga goa Cruuuuiisers. Dessutom är Norrmän helt inkompetenta. (Har jag hört)

2011-07-11 @ 15:57:40
Postat av: Lisa_12

STANNA!!! :(:(:( :'(

2011-07-11 @ 15:59:59
Postat av: Göran67

ÅK för i helvette

2011-07-11 @ 16:01:32
Postat av: Åsa G

FÖLJ DITT HJÄRTA, bara DU vet vad som är rätt! :) ps. Tror att jag såg dig i mölnlycke idag! När kommer dagens outfit bilder? :D du är bäst!! Kramar från oss i familjen Grenstad!

2011-07-11 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0