Vad är kärlek ? <3

"Störst av allt är kärleken!" <3

Det stämmer till hundra procent :)

Men kärlek är svårt att förklara. Det finns alltid omkring dig..
Man kan ha kärlek till så mycket !
 
-En vän
-En pojkvän
-Ett husdjur
-En maträtt
-En bil

Alla är på olika sätt.
Alla som känner mig vet hur mycket jag ÄLSKAR min bil!
Men jag älskar ju inte min bil som jag Älskar te.x Johan..

Kärlek är inte alltid bra, att vara olyckligt kär är det värsta som finns.
Att vara kär i någon som inte kan besvara känslorna..
Känslor går inte att styra över, fast ibland önskade man att man kunde det.

Jaa, vet inte hur man ska förklara kärlek men här har du ju lite. :) Hoppas du nöjer dig med det !

KÄRLEK på alla underbara där ute ! <3
Kyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0