Presentera mig själv... =)

Jaaa.. då ska jag börja med min lilla lista :D
Jag ska börja med att presentera mig själv.. Även om jag vet att "alla" 3 som läser min blogg känner mig..
Men kanske kan ni få veta något nytt nu då ;) När jag har hela denna listan WIIIE ;D
Aldrig pjåkigt ;) :D
Jag heter Hanna Maria Eriksson och är 20 år och 2 månader och 8 dagar och 6 timmar och 53 minuter för att vara exakt när jag skriver detta. Jag vet tyvärr inte sekunderna ni får ha lite överseende ;) HAHA !
Jag tycker om mina vänner, min familj/släkt och så tycker jag om mitt jobb och så ÄLSKAR jag mat ;) HAHA !
Jag tycker inte om falska fittor, det mesta mat som smakar piss och så HATAR jag GRODOR;) :D
Jag jobbar som personligassistent och jag älskar det ! det är ett underbart arbete, helt galet :)
Jag har gått barn och fritid och där lärde jag  mig inte ett piss. men på något konstigt sätt fick jag bra betyg.. okej jag vet hur.. Jag fjäskade mig igenom 3 år på gymnasiet och jag gillade det ;) MEN det gjorde inte pluggisarna. "Hur kan Hanna ha fått lika bra betyg som jag ?" HAHA ! Jo du.. det ska jag tala om för er! FJÄSK!
Man får fjäska sålänge det fungerar har en vädefullmänniska sagt till mig och hennes talan är min lag ! Så så e de ;) HAHA !
Jag gick på IV ett år.. Det känns som hundra årsen men det var 2006/2007 ! :) Jag älskade det, det var min vändning i livet ! Fy fan va underbart. Jag saknar tiden på IV som fan ! :) <3
Ni ska bara veta hur svårt det är att sitta här och skriva om sig själv... Jag vet inte vad man ska skriva xD
Jag bor fortfarande hemma men jag funderar...
Mina planer är.. Att flytta hemifrån i Augusti tillsammans med min pojkvän Johan :)
Han går ju fortfarande i skolan men när han har slutat skolan om 2 och ett halvt år..
Då är tanken Värmland och hoppas på jobb i vårat "Kära" grannland Norge :) Det hade varit skit kul att ändå få uppleva det. Det är säker som alla andra jobb men ändå.. :) Lära sig ett nytt språk.. Lära känna nya människor och bara vara Chilla på livet lixom :)
Jaa. ÄR det något ni vill veta.. Då gör ni så att ni tar och kommenterar.. eller vet ni ? det kan ni göra ändå :)
DEt är jätte lätt. MAn bara skriver in sitt namn å fega jävla våga inte kommentera anonymt för det är det töntigaste som finns, jag kan ändå spå fram vem fan de e ;) PUSS PÅ ER <3
SES imon <3Hanna =)
KÄRLEK å RESPEKT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0