Dag 2: Min första kärlek! :)

Hejsan Hallåsan igen :D
Idag har det varit jobb 12,5 timmar underbart <3 ÄLSKAR DET ! <3

Jag har ju lovat er att föllfölja listan och så ska det förbli =)
Idag ska jag berätta om min första kärlek :)
Och eftersom folk snackar så mycket så ska jag inte nämna några namn, fast jag vet att alla ni vet. :)
Men om jag inte nämner några namn så kan ni inte snacka skit sen okej ;)

Min första kärlek är ju som alla vet JW..
Första gången jag pratade med denna killen var år 2006 eller vi hade bara hälsat innan ..
År 2006 var hans kompis på g med min kompis så på den vägen blev det att vi började snacka..
Vi träffades i smyg och det va sådär spännande och roligt på samma gång.. :) Ingen fick veta och jag sa inte ens något till mamma å pappa ! Vi snackade varje dag och vi hade kul tillsammans !

Det blev mer seriöst en några oskyldiga kyssar och vi blev tillsammans.. Allt var frid och fröjd ialf ett tag xD Sen spårade det ut.. Tror det var för jag var mer kär i honom än vad han va i  mig..

Efter 4 och en halv månad tog det slut och jaaa. i samma vevva slutade jag på IV och livet blev upp och ner .. Jag blev jätte ledsen och när jag tänker tillbaka kan jag inte förstå detta. Men men så var det ialf.. Jag grät och grät ! Och en dag så ringde han å va jätte gullig å så tog det ett tag å vi blev tsmns igen :) Ännu en gång var allt frid och fröjd. Fast det slutade på exakt samma sätt ... DEt tog slut.. Jag blev ledsen å han hade en ny xD Men även en 3 gång blev vi tillsammans .. Denna gången var allt frid och fröjd lite längre xD Fast efter 7 månader tog det slut igen..

Vi snackar inte så mycket längre tyvärr , han är en bra kille fast han har en ny brud.. Eller aah.. Ny efter mig fast dom har varit tillsammans i typ 2 år jag har Johan och sagan slutade lyckligt ialf :)

Det var ialf sagan om min första kärlek JW!

Puss på er Allihoppa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0