Hejsan Hallå !

Jag hittade en ganska rolig lista på Linn Nyrviks blogg ! :) Snodde den av henne :)
Den är ju bra för att då 'Måste jag ju blogga varje dag också ;) HAHA !
ÅÅ då har ju ni få små läsare något att läsa ;) <3
Det går till så att jag kommer skriva en grej om mig själv varje dag... grejerna står här nere :)
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Vad är kärlek. 
Dag 5 – Min bästa vän. 
Dag 6 – Ett ögonblick. 
Dag 7 – Min tro. 
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 9 – Mina syskon. 
Dag 10 – I min handväska. 
Dag 11 – Mina drömmar. 
Dag 12 – Min första kyss. 
Dag 13 – Mitt favoritminne. 
Dag 14 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 15 – Detta ångrar jag. 
Dag 16 – Ett annat ögonblick. 
Dag 17 – Det här upprör mig. 
Dag 18 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 19 – Det här får mig att gråta. 
Dag 20 – En första. 
Dag 21 – Mina rädslor. 
Dag 22 – Min favoritplats. 
Dag 23 – Det här saknar jag. 
Dag 24 – Mina ambitioner. 
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag 
Dag 28 – Den här veckan 
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag 
Dag 30 – Den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0