6. Ett ögonblick :) <3

Detta är så svårt, för ni kan ju tänka hur många ögonblick man egentligen är med om ..
Men jag ska välja ett ögonblick som ALLTID kommer finnas i mitt hjärta! Det är det som alltid kommer finnas i min näthinna.
Det är den 24 April 2008!
Altså går jag nu tillbaka ca 3 år !
Jag vaknar som vanligt går till skolan. :) Sitter på engelskan och telefonen ringer!
DET ÄR MAMMA ..
Jag tänkte mamma brukar aldrig ringa om det inte är något viktigt..
Jag måste ta detta säger jag...
NEJ VI HAR LEKTION... säger läraren... xD
Men brukar Hanna lyssna på läraren ? Nej och det gjorde hon inte denna gången heller. Så hon gick ut och tog det. DEt var den dagen, min mamma berättade för mig att min älskade farfar hade gått bort..
Jag kommer ihåg allt på denna dagen. Exakt dom orden min mamma sa. !

Min älskade farfar lämnade denna jord och åkte vidare till Nangijala ! <3
Jag glömmer aldrig dig och jag hoppas att du väntar på mig <3



Jag älskar dig min vän <3 Saknar dig väärldens bästa farfar <3

Kyss å smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0