Vill föralltid vara jag!

Jag vet inte hur allt hade varit om man hade varit som alla andra?

"ni skrattar åt mig för att jag är annorlunda,
Jag skrattar åt er för att ni är precis som alla andra"

Mycket bra sagt.
Ja kan med handen på hjärtat säga att jag vet att jag inte är normal. Vad normal nu än är. Men jag är inte som alla andra. Jag är barnslig, omogen, självkär, ond, högljudd men om jag älskar någon då gör jag det med hela mitt hjärta.
Men om jag vill vara allt det där? Får jag inte det då baraför att jag är faktiskt vuxen nu! Hela 21 år. Men jag älskar ju att vara just jag. Det är fint. Har många gånger funderat på hur livet hade sett ut om man va en ängel, blyg och inte sa ett ljud. Ååh fy fan va tråkigt! Usch marddröm hade jag tyckt. Finns säkert folk som trivs med det också! Antigen gillar man mig eller så hatar man mig. Så är det bara!

Egentligen ville jag bara säga att jag älskar att vara jag! Ååh jag älskar ja just idag allt! Snacka om att vara pepp på livet just nu! Mums! <3
Tack tack tack alla nötter som finns i de!


Ett extra tack till två personer som alltid finns! Vilken tid på dygnet som hellst. Vad det än är! Mini och Mowgli! Ni är bääääst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0